منزل مبله شیراز   اجاره سوئیت در شیراز   
 راديو موزيك راديو موزيك .

راديو موزيك

خريد لوازم آرايش عمده ياس بيوتي

خريد لوازم آرايش عمده

در اين مطلب قصد دارم فروشگاه بزرگ پخش عمده لوازم ارايشي و كانال اين فروشگاه را به شما معرفي كنم. اين فروشگاه كه در تهران واقع شده است، محصولات و اقلام آرايشي و بهداشتي خود را به صورت عمده به فروش مي رساند. خريداران شهرستاني هم مي توانند به  راحتي اين محصولات را كه به تمام نقاط كشور ارسال خواهد شد خريداري  نمايند.

فروش عمده لوازم آرايشي

بزودي ليست تمام محصولات كه از اين فروشگاه به صورت عمده پخش و توزيع مي شود را در همين صفحه و همچنين كانال فروشگاه درج خواهد شد تا شما مشتريان عزيز از چند و چون محصولات ما آگاه باشيد. ادرس كانال فروش عمده لوازم آرايشي ما در ادامه ببينيد.

آدرس كانال پخش و فروش عمده لوازم آرايشي

https://t.me/Yasbeauty_ir

شركت ما جديدترين و پر فروش ترين لوازم ارايشي دنيا را براي فروش كلي به خرده فروشان محترم در اختيار دارد.

شماره تلفن عمده فروش لوازم آرايشي

شماره تلفن فروشگاه براي اطلاع از قيمت محصولات و نحوه ارسال و خريد لوازم ارايشي بزودي در همين صفحه درج خواهد شد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۴ مرداد ۱۳۹۷ساعت: ۰۲:۰۷:۴۱ توسط:رضا موضوع:

دانلود آهنگ رقص چاقو

آهنگ هاي شاد مخصوص رقص چاقو

رقص چاقو عروس و داماد

تصوير مرتبط

يا نمونه اي ديگر رقص است بنام رقص چاقو كه جديدا در هنگام بريدن كيك عروسي معمولا توسط خواهرعروس يا يكي از نزديكان وي با چاقو نزيك به محل ايستادن عروس و داماد انجام مي شود.


و اين رقص آنقدر ادامه پيدا مي كند تا بالاخره چاقو به دست عروس و داماد مي رسد و عروس و داماد حدود پنج تا ده دقيقه مشغول رقصيدن با چاقو هستند كه به اصطلاح به آن رقص چاقو ميگويند كه اين رسم در همه مناطق كشورمان انجام ميشود داماد و عروس مشغول رقص چاقو هستن كه درواقع رقص چاقو مفهوم خاصي ندارد و فقط براي قشنگتر شدن فيلم و همچنين تنوع دادن و شاد تر شدن جشن عروسي انجام ميشه و به اون صورت مفهوني نداره كه توي عروسي ها از آن استفاده كنند همچنين بعد اينكه عروس و دوماد رقص چاقو رو انجام دادند با همون چاقو كيك عروسي بريده مي شود و همچنين تزئينات اتاق عقد و سفره عقد كه تمامي بوسيله سليقه اي شخصي و خانگي معمولا به مراسم اضافه مي شود و در بعضي از موارد ازدكوراتور استفاده مي شود و يا بصورت آماده خريداري مي شود در ضمن دوستان اگه به رقص چاقو آشنايي نداريد يا بلد نيستيد براتون يه پيشنهاد ويژه دارم .. من يه فيلم آموزش رقص چاقو رو براتون آماده كردم براي ديدن فيلم روي آموزش رقص چاقو كليك كنيد دوستان يا علي ...


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ تير ۱۳۹۷ساعت: ۰۴:۴۹:۵۵ توسط:رضا موضوع:

استارت آپ چيست؟

استارت آپ چيست؟

ابتدا برهر چيز ذكر اين نكته ضروري است كه استارت آپ چيزي نيست جز كارآفريني، اما كارآفريني به شيوه نوين. مفاهيم استارت آپ ريشه در مفاهيم كارآفريني دارد. با اين تفاوت كه با گسترش روزآفزون علم و اشباع بسياري از حوزه هاي كسب و كار برخي از پارامترها در كارآفريني بيش از پيش پررنگتر شده و از اهميت بيشتر برخوردار مي شود. به عنوان مثال مفاهيمي مانند فناوري، نوآوري و زمان كه در استارت آپ ها داراي اهميت زيادي هستند، سالهاست كه در كارآفريني نيز مورد توجه بوده اند. با اين ذهنيت به تعريف دقيق تري در اين مورد مي پردازيم.
قطعا تعاريف مختلفي براي استارت آپ وجود دارد. چرا كه كسب و كار امري مطلق و ابطال پذير نيست و بسياري از جنبه هاي آن شهودي و تجربي است. با استناد به همين تجربيات، تعاريف مختلف از استارت آپ ها ارائه شده است، تعريف ساده اي كه استارت آپ ها را بصورت سطحي بررسي مي كند را مي توان بصورت زير عنوان كرد:

استارت آپ يك كسب و كاري است كه بخشي از آن بر پايه فناوري است. اما هر كسب و كاري كه مبتني بر فناوري هاي اطلاعات و ارتباطات است، لزوماً يك استارت آپ نيست، با اين وجود همه استارت آپ‌ها به طرزي از وب، موبايل، اينترنت و تكنولوژي هاي مرتبط بهره مي برند تا سريع تر رشد كنند و بتوانند در جهت مقياس پذيري رشد خوبي داشته باشند. (مقياس پذيري چيست!؟ پس با ما همراه باشيد)

با توجه به رشد و كاهش هزينه هاي فناوري هاي اطلاعات و ارتباطات، امكاني كه اين فناوري ها به اين كسب و كارها مي دهد، مقياس پذيري است، مقياس پذيري يا گسترش پذيري يكي از مهمترين ويژگي هاي يك استارت آپ است كه توضيح آن به صورت زير است:

يعني اينكه بتوان يك مدل كسب و كار را در آينده با افزايش اندكي در منابع مالي، نيروي انساني و … توسعه داد، به نحوي كه تناسب مستقيم بين افزايش هزينه ها و منابع با افزايش سود وجود نداشته باشد و ارزش كسب و كار و سودآوري با نسبت بسيار بالايي نسبت به منابع محقق گردد. يعني اگر، درآمد كسب و كار شما نسبت به سال گذشته چندين برابر شده باشد ولي هزينه هايتان ثابت مانده باشد، كسب و كارتان مقياس پذير است. و اگر با دو برابر شدن درآمد كسب و كار شما، هزينه‌هايتان نيز دو برابر شود، كسب و كار شما مقياس پذير نيست. مقياس پذير بودن يا نبودن، ربطي به موفقيت كسب و كار ندارد و در حالت دوم سود نيز قاعدتاً دو برابر شده و كسب و كار رو به رشد و پيشرفت است. ولي مقياس پذير نيست.

به اين ترتيب كسب و كارهاي در حوزه نرم افزار، وب، موبايل خيلي مي‌توانند به مقياس پذيري كسب و كار كمك كنند. با اين وجود علي رغم اشتباه رايج عموم افراد، استارت آپ ها صرفا در حوزه فناوري هاي اطلاعات و ارتباطات نيستند. پس استارت آپ‌ها كسب و كارهايي هستند كه رشد بالايي دارند و (معمولاً از طريق نرم افزار و فناوري هاي اطلاعات و ارتباطات) مي‎خواهند به مقياس پذيري برسند.

اما يك تعريف جامع و كامل وجود دارد كه بر اساس نظريات صاحب نظران اين حوزه منتشر شده است.  “استارتاپ يك سازمان موقت است كه با هدف يافتن يك مدل كسب و كار تكرارپذير و مقياس پذير در يك مدت زمان مشخص بوجود آمده است. با نگاهي دقيق تر به تعريف استارت آپ متوجه مي شويم چند اصطلاح در آن وجود دارد، شايد تاملي چند لحظه اي بر مفهوم اين اصطلاحات بتواند كمك زيادي به درك مفهوم استارت آپ نمايد:

سازمان:منظور از سازمان هر نوع مجموعه از افراد (يا حتي يك فرد)، ابزارها، و شبكه ارتباطات بين آنهاست، خواه در قالب يك شركت ثبت شده باشد يا نباشد.
موقت: يعني استارتاپ در مدت زماني كوتاه معني دارد. يك استارتاپ مدل كسب و كار خود را خيلي سريع مي يابد. يك استارت آپ همواره به سرعت عمل و زمان توجه ويژه اي دارد.

زمان مشخص: يك مفهوم در اين عبارت نهفته است. يك ايده استارت آپ عموما فقط در يك مقطع زماني مشخص مي تواند موفق شود، يعني وقتي در يك برهه زماني مشخص يك نيازي در بخشي از جامعه بوجود مي آيد، يك ايده استارت آپ براي پاسخ گويي به آن صرفا در يك بازه زماني مشخص و به اصطلاح سر بزنگاه است كه مي تواند موفق شود و ويژگي مقياس پذيري را محقق سازد.
يافتن: يك استارت آپ از پيش دقيقا نمي داند كه به دنبال چيست! يك استارتاپ، براي رسيدن به هدفش همواره در حال جستجو است. تحقيق و توسعه مي نمايد. و به دنبال يافتن مدل كسب و كار خود است.
مدل كسب و كار (Business Model): مجموعه ايي از روش ها و راهكارهايي است كه يك شركت، بنگاه يا سازمان براي ايجاد، ارائه و بدست آوردن ارزش (اقتصادي، اجتماعي، فرهنگي، و …) بكار مي برد. كه با طرح كسب و كار (Business Plan)نبايد اشتباه گرفته شود
تكرارپذير: يعني يك مدل كسب و كار كه با هدف ايجاد ارزش ايجاد شده است را بتوان به دفعات متعدد تكرار كرد و به ازاي هر تكرار، درآمد افزايش پيدا كند. يعني بصورت ساده تر، بتوان محصول يا خدمت موردنظر را توليد انبوه كرد.

نقش نوآوري و خلاقيت در استارت آپ ها
استارتاپ ها، معمولا بر محور ايده هاي نوآورانه و خلاقانه بنا مي شوند. در واقع فرد يا افرادي خلاق و نوآور، با ايده هاي نو، در جستجوي روش هايي براي كسب درآمد از آن ايده و توليد انبوه محصولات يا خدمات مبتني بر آن ايده هستند. نوآوري در استارتاپ ها، به شكل نوآوري در بازار يا نوآوري در محصولات و خدمات خود را نشان مي دهد. تحقيق و توسعه بيشترين نقش در شكل گيري ايده هاي نوآورانه و موفقيت استارت آپ ها بازي مي كنند.

يرخي اشتباهات رايج در رابطه با استارت آپ ها

لزومي ندارد تا هر استارتاپي حتما در حوزه كامپيوتر و اينترنت باشد. دليل اينكه اغلب استارت آپ ها در اين حوزه شكل گرفته و موفق مي شوند دو نكته است:
با گسترش روزافزون فناوري هاي سخت افزار و نرم افزار، هزينه هاي ايجاد زيرساخت هاي لازم براي راه اندازي كسب و كار در اين بخش كاهش يافته و در نتيجه با سرمايه كم نيز، مي توان شروع به كار كرد.
ويژگي بالاي اين حوزه در تحقق مقياس پذيري و تكرار پذيري به سبب مهيا كردن بسترهاي مبتني بر فناوري كه در آن بتوان تعداد كاربران، تعداد پردازنده ها، ميزان حافظه دائمي و موفق و پهناي باند و … را افزايش داد.
هر وب سايت يا برنامه كاربردي موبايل، حتما نمي تواند با تعريف استارتاپ منطبق بشود. در واقع مدل كسب و كاري كه در پس وب سايت نهفته است،اگر به دنبال يافتن ارائه يك خدمت يا محصول تكرارپذير و مقياس پذير با هدف رشد سريع است باشد، آنگاه مي تواند يك استارتاپ تلقي گردد.

هر كسب و كارها كوچك، لزوما يك استارتاپ نيست. براي مثل يك پيتزا فروشي كه براي مدت سالها ساندويچ و پيتزا را به يك روش مشخص قبلي مي فروشد و مشتريان و درآمدش در حال افزايش است، استارتاپ نيست. چرا كه از ابتدا مدل كسب و كار بر اساس تجربيات و مدلهاي موجود قبلي انتخاب شده است. اما يك توليدكننده مواد غذايي كه غذاي جديدي را توليد مي‌كند و يا حتي غذاي خود را در منطقه جغرافيايي جديد امتحان مي‌كند نيز استارتاپ است. چون در مورد مدل كسب‌وكارش عدم قطعيت دارد و نمي‌داند آيا آن منطقه جغرافيايي جديد از همان غذاي قبلي استقبال مي‌كند و يا بايد در طعم غذا تغييراتي ايجاد كرد؟ مردم منطقه جغرافيايي جديد چگونه غذا را مصرف مي‌كنند؟ و كلي پرسش و تحقيق ديگر.

 

يك مثال براي دنياي استارتاپ
بياييد يك مدل ايراني براي استارت آپ بررسي كنيم! يكي از آشناترين مثال هايي كه مي توان براي تحقق يك استارت آپ در ايران زد، ديجي كالاست.

در مورد ايده و دليل راه‌اندازي شركت ديجي كالا، ذكر اين نكته ضروريست كه برادران محمدي يعني حميد و سعيد در سال ۱۳۸۴ هر دو عكاسي ديجيتال را پيگيري مي‌كردند. بعد از جست و جو در اينترنت درباره دوربين‌ها، دوربين مورد نظر را از بازار خيابان جمهوري تهران خريداري كردند. اما بعد از چند روز پي بردند، لنز روي دوربين دست دوم و تعميري است. اين اتفاق ناخوشايند از تجربه خريد به شكل سنتي، كه خيلي قابل اعتماد هم نبود، جرقه اوليه تأسيس شركت ديجي كالا بود.

مديران اين سايت از سال ۸۴ تصميم به راه‌اندازي آن گرفته و در سال ۱۳۸۵ توسط حميد محمدي و سعيد محمدي بنيانگذاري شد. پرسنل اوليه آن ۵ نفر بودند كه تا اسفند ۱۳۹۲ به ۲۰۰ نفر افزايش پيدا كرد و طبق گفته مديران تا پايان سال ۹۳ به ۷۰۰ نفر رسيد. اين شركت در سال ۹۱ پيشنهاد شراكت صندوق سرمايه‌گذاري سرآوا را پذيرفت. محمدي در مصاحبه‌اي در سال ۱۳۹۲ مدعي شد كه ديجي‌كالا سهم بيش از ۸۵ درصدي از بازار خرده فروشي آنلاين ايران را در دست دارد.

تا دي ماه ۱۳۹۴، ديجي كالا با اشتغال زايي براي ۱۲۰۰ نفر، عملاً ۱۵ درصد از تعهدات بودجه‌اي دولت در حوزه اشتغال را عملي كرد. علي ربيعي وزير تعاون، كار و رفاه اجتماعي در مورد رقمي كه دولت بايد براي ايجاد يك شغل هزينه كند، مي‌گويد: «براي ايجاد يك شغل در پالايشگاه حدود ۱۲ ميليارد تومان هزينه نياز است. در پتروشيمي نيز براي ايجاد ۷۰۰ شغل به ۳ هزار و ۵۰۰ ميليارد تومان نياز است و هزينه ايجاد شغل در بنگاه‌هاي مياني نيز ۵۰۰ ميليون تومان است.» حالا اگر ۱۲۰۰ شغلي را كه با راه‌اندازي ديجي كالا به وجود آمده با در نظر گرفتن اينكه ديجي كالا يك بنگاه مياني است، ضرب در رقم مبناي آقاي وزير ۵۰۰ ميليون تومان كنيم، مي‌شود ۶۰۰ ميليارد تومان. اين در حالي است كه كل بودجه دولت براي يك سال اشتغال‌زايي ۴ هزار ميليارد تومان است. به عبارتي ديجي كالا به‌تنهايي بدون محاسبه اشتغال‌زايي ديگر استارت‌آپ‌هاي موفق در ايران و بدون دريافت پولي از دولت با اشتغال‌زايي براي ۱۲۰۰ نفر ۱۵ درصد از تعهدات دولت را در حوزه ايجاد اشتغال عملي كرده است.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ تير ۱۳۹۷ساعت: ۰۹:۱۰:۳۷ توسط:رضا موضوع:

سبك سال هاي آغازين موسيقي

 

سبك، گونه يا ژانر موسيقي يك مقوله يا نامي قراردادي است كه براي توصيف صفات قطعه‌هايي از موسيقي كه  متعلق به رسوم مشترك هستند يا دسته‌اي از قراردادها است، به كار مي‌رود.

موسيقي  مي‌تواند از طرق بي‌شماري در سبك‌هاي گوناگون تقسيم شود. ماهيت هنري  موسيقي به اين معني است كه اين گونه طبقه‌بندي‌ها عمدتاً قراردادي و  بحث‌برانگيز هستند، و احتمال همپوشاني نام سبك‌هاي متفاوت وجود دارد.  الگوهايي كه گاه براي رده‌بندي سبك‌هاي موسيقي استفاده مي‌شود عبارت هستند  از سه رده اصلي: عاشقانه ، پرطرفدار (پاپ) و سنتي و آهنگ ؛ الگوهاي تفكيك‌كننده ديگر نيز عبارت هستند از: برهه زماني، ريشه‌هاي  منطقه‌اي و ملي؛ تكنيك اجرا و نحوه انتخاب سازها؛ ريشه‌هاي در هم آميخته  شده؛ كاركردهاي اجتماعي.

 عوامل متمايز‌كننده موسيقي هنري، ترانه و موزيك

موسيقي  شناسان گاهي موسيقي را توسط عوامل متمايز‌كننده سه‌گانه‌اي مانند مثلث  فيليپ تگ (سه سبك بديهي فولك، هنري و پاپ) دسته‌بندي مي‌كنند. او توضيح  مي‌دهد كه هر يك از اين سه سبك قابل تمييز نسبت به ديگري قابل شناسايي است.

دوره زماني

موسيقي  گاه توسط دوره زماني ظهور يا زمان اوج طرفدارهاي آن دسته‌بندي مي‌شود،  مانند: موسيقي راك دهه ۵۰ ميلادي، موسيقي قرن ۱۷ ام، يا موسيقي دوره  رمانتيك.

موسيقي-منطقه‌اي

اين مسئله نيز امكان‌پذير است كه موسيقي  را توسط عوامل جغرافيايي دسته‌بندي كنيم. به عنوان مثال مي‌توان به موسيقي  استراليا به عنوان معيار اصلي كه شامل موسيقي راك استراليا،  محلي استراليا، موسيقي  و موسيقي جز يا كلاسيك استراليا است، اشاره كرد.

تكنيك و سازبندي

موسيقي و آهنگ همچنين از طريق جنبه‌هاي تكنيكي مانند سازهايي كه براي اجراي آن‌ها  استفاده مي‌شود طبقه‌بندي مي‌شود. براي مثال موسيقي راك اغلب با ساز گيتار  الكتريك و موسيقي كلاب با استفاده از درام-ماشين يا سينث سايزرها مرتبط  شمرده مي‌شود.

ريشه‌هاي در هم آميخته

احتمال مي‌رود كه يك ترانه براي بيان ريشه خود به عنوان دو سبك در هم آميخته شده مانند راك-بلوز و  جز-لاتين برچسب در يافت كند. از برخي سبك‌ها بدون نام بردن از دو سبك در هم  آميخته شده براي آن‌ها استفاده مي‌شود. مثال اين موضوع  پاپ كراس اور يا فيوژن-جز (تركيبي از جز و  راك) است.

كاركردهاي اجتماعي

موسيقي همچنين مي‌تواند توسط كاركردهاي موسيقي اجتماعي آن دسته‌بندي شود. مثال‌هاي بديهي آن عبارت اند از: موسيقي  يا  موسيقي

ترانه  به معني شعر و آهنگي كه خواننده آن را تحت قواعد موسيقايي اجرا كرده باشد  گفته مي‌شود. به تعبير ديگر هر شعري كه قابليت موسيقايي داشته باشد را  مي‌توان ترانه دانست. يك آهنگ ممكن است توسط يك خواننده بطور تكي خوانده شود يا به همراه گروهي از  خوانندگان به‌طور دو نفره، سه نفره يا بيشتر كه در يك هارموني مشخصي با هم  اجرا مي‌كنند؛ ولي اين شكل براي اركسترها بزرگ موسيقي كلاسيك يا اپرا مورد  استفاده قرار نمي‌گيرد. ترانه‌ كه توسط بيشتر از يك نفر، در يك گروه موسيقي در رنگ آميزي‌هاي كلامي و در چند  هارموني خوانده مي‌شود را كر مي‌نامند همچنين موسيقي هاي بسياري نيز بوده  اند كه تاثيرات زيادي را داشتند آهنگ بچه , آهنگ قشنگ , آهنگ لري , آهنگ زيبا , ترانه هاي عاشقانه , ترانه شاد , ترانه زيبا , ترانه موزيك , آهنگ قديمي , موزيك , موسيقي عالي , موزيك قشنگ , موزيك , ترانه غمگين , آهنگ تتلو , آهنگ حميد , موزيك ترنس , موزيك تركنو , موزيك ,

دوران معاصر

در دوران شعر معاصر، قافيه‌دار بودن و سازگار بودن شعر ايراني با عروض ديگر از پيش‌شرط‌هاي ترانه شعر نيست.[۲]

درون‌مايهٔ  ترانه‌ ايراني ها  معمولاً توده‌اي و عاميانه و احساسي است. فراق، غربت، عشق و محبت، دشمني،  دادخواهي، مبارزه با ظلم و ستم، آموزش موسيقي و … از موضوعات اصلي ترانه‌ ها هستند

در ابتداي دورهٔ معاصر اكثر ترانه‌ هاي فارسي تغزل به سبك عراقي بوده و به پيروي از بزرگان اين سبك مانند حافظ و سعدي  سروده شده‌است. از آن‌جا كه تنها سبك موجود آن روزگار موسيقي رديفي و  دستگاهي بود، تا سال‌ها در زبان و قالب ترانه تغيير جدي پديد نيامد.[۲]

در سال‌هاي آغازين دههٔ پنجاه، با آغاز موج نوي ترانه يا همان ترانه نوين و تولد موسيقي پاپ در ايران، زبان به فراخور موسيقي دچار  شكستگي شد و به واقع به زبان گفتاري مردم كوچه و بازار نزديك شد. ترانه از  آن پس از تعاريف قالب‌هاي كلاسيك بيرون آمد و در حقيقت تعريف آن ديگرگون  شد. از آن تاريخ تا امروز تغيير بنيادين به مثابهٔ آنچه در دههٔ ۵۰ اتفاق  افتاد، در ترانه رخ نداده‌است؛ ولي شاهد فراز و نشيب‌هاي بسياري به فراخور  تغييرات فرهنگي، سياسي و اجتماعي، در آن بوده‌ايم.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ تير ۱۳۹۷ساعت: ۰۲:۳۹:۳۱ توسط:رضا موضوع:

دانلود ريميكس رايگان شاد عروسي

دانلود ريميفيلتر شاد آهنگ عروسي

ريميفيلتر رايگان شاد عروسي

ريميفيلتر شاد عروسي خدمت شما

عروسي، يكي از مراسم هايي مي باشد كه تقريبا همه مردم براي يكبار هم كه شده، آن را در زندگي خود، تجربه مي كنند. اين تجربه، به همه ي ما اين جرات را مي دهد كه بگوئيم، از همه چيز خبر داريم و همه را بلد هستيم. ولي متاسفانه در روز عروسي، به مشكل هاي بسيار برخورد مي كنيم.

اجراي اين مراسم براي تك تك زوج هاي جوان بسيار اهميت دارد، به نحوي كه استرس برگزاري اين مراسم، از همان لحظه محرميت بين زن و مرد، آنها را فرا مي گيرد. برگزاري مراسم عروسي رويايي و خاطره انگيز كه آبروي خانواده را حفظ كند، مي تواند دغدغه بسياري را به همراه داشته باشد.

نكات جشن عروسي

اما نكته اينجاست كه براي برگزاري يك مراسم جشن عروسي خوب و با كيفيت، به اطلاعات و تجربه ي بالايي نياز است. در گذشته، هنگامي كه خانواده اي در آستانه ي برگزاري مراسم عروسي قرار مي گرفت، آنقدر افراد با تجربه در كنار زوج جوان حضور داشتند كه، استرس كمتري براي آنها به وجود مي آمد.

اما امروزه، به خاطر افزايش تجمل و چشم و هم چشمي هايي كه ممكن است در بين خانواده ها وجود داشته باشد، كمي اوضاع پيچيده تر شده است و اكثر مردم، در آن روزها، فقط به فكر مديريت خود و خانواده خود هستند.

اكثر مردم فكر مي كنند كه با صرف هزينه هاي زياد، يك مراسم خوب را مي تواند داشته باشد. اما نكته اينجاست كه نكات بسيار زياد و ريز و مهمي براي برگزاري يك مراسم وجود دارد كه تا اندازه ي بسيار زيادي مي تواند به شما كمك كند تا يك مراسم دلچسب و جذاب داشته باشيد.

بسياري از زوج هاي جوان، براي كمتر شدن استرس خود، به سمت شركت هاي تشريفات و خدمات مجالس مي روند. ولي باز هم اعتماد كامل به اين شركت ها، به نظر ما درست نيست.

مي توانيد با يكي از اين شركت ها هماهنگ كنيد، ولي حداقل اطلاعات خودتان را هم زيادتر كنيد تا بتوانيد مراسم خود را مديريت كنيد.

نكات جشن عروسي

براي برگزاري يك مراسم عروسي خوب، شما بايد هزاران كار بزرگ و كوچك را بدانيد و بعد از آن نيز به خوبي انها را انجام دهيد. البته ما نميخواهيم شما را بترسانيم يا نگرانتان كنيم. چون شما با داشتن يك برنامه ريزي بسيار مناسب و با حساب كتاب، بسيار موفق خواهيد بود.

براي اينكار حتما يك ليست داشته باشيد. اين ليست به شما كمك مي كند تا چيزي را از قلم نيندازيد.

در اين مقاله، تصميم داريم كه مهمترين مواردي كه براي برگزاري يك مراسم عروسي، نياز است را به صورت كامل براي شما شرح دهيم.

ليست كارهاي قبل از مراسم عروسي

 

۱- بودجه خود را مشخص كنيد

شايد به جرات بتوان گفت كه اولين و مهمترين موضوعي كه در ابتدا حتما حتما حتما بايد مورد توجه خود قرار دهيد، اين است كه چقدر پول داريد و چه مراسمي با چه هزينه اي مي خواهيد براي خود برگزار كنيد. جهت دهي اوليه براي اين مراسم، همين است.

۲- اين مشاغل را شما بايد حتما در تمامي مراحل تفكر به مراسم عروسي در نظر داشته باشيد

  • محضر خانه
  • عكاس خاص مراسم
  • آتليه فيلمبرداري و عفيلتربرداري
  • ساقدوش
  • آرايشگر عروس
  • آرايشگر داماد
  • مكان عروسي ( تالار يا باغ تالار عروسي يا مكان خصوصي)
  • مزون لباس عروس
  • خياط لباس داماد يا فروشگاه كت و شلوار
  • گل آرايي مراسم
  • دسته گل عروس خانم و گل آرايي ماشين عروس
  • تهيه شيريني و كيك عروسي
  • تهيه ميوه
  • كرايه وسايل لازم براي مراسم
  • طلا فروشي و خريد حلقه
  • خريد وسايل عفيلتر هاي عروسي و داماد
  • نوع و سليقه موسيقي
  • تور ماه عسل
  • سفره عقد و نوع طراحي آن
  • گرفتن هديه براي ميهمانان
  • كارت عروسي و نوع طراحي آن و پخش كردن آن براي ميهمانان

منبع


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳ تير ۱۳۹۷ساعت: ۰۳:۵۷:۱۰ توسط:رضا موضوع: